Waar wij voor staanWerken bij AZ Klina

Duurzaamheid

Bij AZ Klina zetten we heel bewust onze middelen sociaal, economisch, ecologisch en ethisch in. Wij dragen ons steentje bij door verschillende acties zoals energiebesparing, de integratie van groen op ons domein, een fietsplan voor medewerkers, volledig biologisch afbreekbare schoonmaakmiddelen…  We nemen onze verantwoordelijkheid op voor de effecten die onze activiteiten hebben op mens, milieu en economie. We mogen ons daardoor trotse eigenaar noemen van het Voka Charter “Duurzaam ondernemen”.

Innovatie

In AZ Klina willen we continu de kwaliteit van onze zorg aan onze patiënten en hun omgeving verbeteren. We werken in een steeds veranderende omgeving en vinden het belangrijk om ons medisch aanbod, onze zorg en onze processen voor te bereiden op de zorg van de toekomst.  Dus investeren we volop in innovatie. Dit kan gaan van medische innovaties (bv. een robot voor het plaatsen van knieprotheses, artificiële intelligentie bij het opsporen van borstkanker) tot technologische innovaties (bv. een virtuele fiets- of loopervaring voor onze patiënten, een schoonmaakrobot). Maar ook in onze in onze processen trekken wij de kaart van innovatie. En door sociale innovaties zorgen we er voor dat we een antwoord bieden op signalen die we oppikken vanuit een bepaalde behoefte bij de patiënten of medewerkers.

We rekenen op al onze medewerkers om mee aan de kar te trekken, door kritisch na te denken, voorstellen te doen en mee te werken aan projecten… om zo AZ Klina klaar te stomen voor de uitdagingen van morgen.

Gastvrijheid

In onze nieuwe strategische doelstelling gastvrijheid en klantentevredenheid zetten we in op inleving en beleving van de patiënt, bezoeker en medewerker; orde en netheid; correcte en duidelijke informatie; warme en huiselijke inrichting, … en nog veel meer. Zo kreeg onze atria en bistro al een nieuwe inrichting. En vormen we al onze collega’s tot ambassadeur van Gastvrijheid van AZ Klina. Want met z’n allen samen kunnen wij het verschil maken voor onze patiënten, bezoekers en collega’s door oprechte aandacht te geven, te luisteren naar klachten, of simpelweg een gemeende glimlach.